A Florin Zrt. stratégiai céljainak megvalósítása érdekében Európa több országában, Oroszországban, Kínában és az Amerikai Egyesült Államokban szeretné bővíteni külföldi partnereinek számát, éppen ezért négy kiállításon, illetőleg négy árubemutatón kíván részt venni, melyeken fő profiljára helyeződik a hangsúly. A vásárlók egyre szélesebb köre mutat érdeklődést az egyedi, saját márkás, magas minőséget képviselő kozmetikumok felé, melyhez a Florin Zrt. az elvárásoknak megfelelő kínálatot képes nyújtani; hiszen minden korosztály számára gyárt termékeket. A Társaság kozmetikai készítményeinek gyártása, folyamatos fejlődéssel, megújulással történik, éppen ezért hordoz magában hozzáadott érték-növekedési és exportnövekedési potenciált a Társaság, hiszen termékei bármelyik piacon megállják a helyüket, mivel magas színvonalat képviselnek, kedvező áron a versenytársakhoz képest. A Társaság a projekt megvalósításával képes lesz külföldi partnereinek és megrendeléseinek számát növelni, amellyel az exportnövekedési potenciált még inkább erősíti.
A Társaság 2016-ban szeretné képviseltetni magát a COSMOPROF–Bologna; -Las Vegas; -Hong Kong; InterCHARM–Moszkva kiállításokon; ezen kívül pedig árubemutatót kíván szervezni Szlovákiában, Romániában, Orosz- és Horvátországban. Ezek indokoltsága a Társaság stratégiájából fakad, amelynek fő célja a termékek minél szélesebb körben való ismertté és elismertté tétele. A Társaság a rendezvényekkel kizárólag a Testápolási cikk gyártása tevékenységet kívánja erősíteni, így az ehhez kapcsolódó termékek kiállítására, bemutatására kerül sor. A Társaság továbbá piackutatási szolgáltatásokat vesz igénybe, valamint felmerülnek szabadalmak és egyéb immateriális javak megszerzésének, érvényesítésének és védelmének költségei. Emellett a Bolognai kiállításhoz egy marketingeszközt kíván beszerezni, egy kiállítási standot.